هتل های دبی
نوشته شده توسط : talary

 هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی در 1 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد و این هتل 5 ستاره مدرن ترین و شیک ترین هتل های دبی می باشد. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت مجلل تشکیل شده و اتاقها دارای رنگ آمیزی گرم و طبیعی می باشدو از خدمات اتاقها میتوان به تلویزیون های صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، میز کار ، حمام، حوله با دمپایی، لوازم اتو، سیستم تهویه‌ی مطبوع اشاره کرد. در این هتل یک سالن کنفرانس شیک وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس مسافران تور دبی قرار دارد.در نزدیکی این هتل باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی،کالج آموزشی امارات،سرزمین عجایب،فستیوال سیتی،کالج هوانوردی دبی،ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی برای مسافران تور دبی می باشدمسافران تور دبی با رفتن به هتل ال بوستان روتانا دبی می توانند سفر به یاد ماندنی را در ذهن خود حک کنند.

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و... مخصوص مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل مدیا وان دبی

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دبی هتل مدیا وان است که در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا قرار دارد. این هتل موقعیت خوبی از لحاظ وسایل حمل و نقل عمومی برای مسافران تور دبی دارد و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار گرفته است. هتل مدیا وان دبی شامل 260 اتاق بسیار خوب می باشد که تمامی اتاق ها دارای ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... برای مسافران تور دبی می باشند. در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای مسافران تور دبی سرو می شود. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل مدیا وان دبی :

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ و...

 

هتل صدف دبی

 sa1.jpg

هتل صدف دبی در فاصله نزدیکی از بازار مرشید دبی و گلد سوک معروف ساخته شده است. ایستگاه متروی یونیون نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل است. همین طور با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خرید الغریر و خیابان الریگا و فروشگاهها و رستورانهای آن می رسید که مکان دیدنی برای گردشگران تور دبی می شود.

sa4.jpg

امکانات هتل صدف دبی :

این هتل امکانات کاملی برای مرکزتجاری و سالن کنفرانس دبی نیز دارد. علاوه بر آن هتل صدف خدمات ترنسفر به هتل و فروشگاههای شهر را نیز انجام می دهد. رستوران هتل غذاهای بین المللی طبخ می کند و خدمات اتاق ها به صورت 24 ساعته می باشد.

sa5.jpg

دیره برای افرادی که به تجارت ، بازدید از اماکن دیدنی و خرید لباس علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

هتل صدف دبی هتل 3 ستاره می باشد که یکی از بهترین و مناسب ترین هتل در دبی خود می باشد همنچنین هتل صدف می تواند با امکانات ویژه خود سفری خوب و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور دبی محیا کند.

sa2.jpg

sa3.jpg

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95 

تور دبی آذر 95 

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95 

 

تور دبی اسفند 95  





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: